Thursday, December 1, 2011

Oh bestnya tidur kalau macam ni...

Dari dulu selalu berangan, kalau dah banyak duit i nak design and decorate bilik i cantik-cantik. Tapi sebab duit tak banyak-banyak sampai sekarang, i mampu mimpi je la. Tengok la siapa yang "beruntung" nak kena paw dengan i tu. Kalau orang lain nak hantaran kawin sebijik banglo, i nak hantaran kawin cuma sebijik bilik. Tak melampau kan ?

I have always wanted to have a blue blue room. Yeah you have to say it twice. Blue blue. So kat sini ada calon-calon bilik yang cantik gila di mata i. Siapa-siapa sudi bagi anggap je la i sudi kawin dengan orang tu.

Here we go...














Source: Google

So macam mana? Cantik kan? Adorable gila semua bilik ni. Nak satu please.

3 comments:

  1. jom shopping ikea :)

    ReplyDelete
  2. sebelum ni johan. sekarang naib johan? mengada.

    ReplyDelete
  3. awak single? saya hensem. jom dating

    ReplyDelete